İngiltere'den bomba iddia: Rus ajanlar aşı formülümüzü çaldı
Koronavirüs
İngiltere'den bomba iddia: Rus ajanlar aşı formülümüzü çaldı
İngiliz medyası Rusya'nın Oxford/AstraZeneca aşısının formülünü çaldığını ve kendi koronavirüs aşısı Sputnik V'yi oluşturmak için kullandığını iddia etti. Rusya Devlet Başkanı Putin'in casuslarından birinin aşının formülünün yanı sıra şirketin hayati verileri çaldığına dair kanıtları olduğunu aktardı. İddialar üzerine açıklama yapan Kremlin ve Sputnik V aşısının geliştiricileri haberin ‘yalan’ olduğunu belirtti.
Diğer
Sputnik yöneticisi Margarita Simonyan'dan skandal sözler: Kars ve Ağrı Dağı'nın Rusya'ya geri dönmesini istiyorum
Dünya
Sputnik yöneticisi Margarita Simonyan'dan skandal sözler: Kars ve Ağrı Dağı'nın Rusya'ya geri dönmesini istiyorum
Rusya'da yayınlanan bir televizyon programında Türkiye'nin toprak bütünlüğünü hedef alan küstah sözler sarf edildi. “Vladimir Soloviyev ile Pazar Akşamı” adlı programda konuşan Rus propaganda medya kuruluşları Sputnik ve Russia Today (RT) Genel Yayın Yönetmeni Margarita Simonyan, “Kars ve Ağrı Dağı’nın Rusya’ya geri dönmesini istiyorum…” sözleriyle skandala imza attı.
Diğer
Putin’den Cumhurbaşkanı Erdoğan'a Sputnik V aşı önerisi
Dünya
Putin’den Cumhurbaşkanı Erdoğan'a Sputnik V aşı önerisi
Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı Soçi'deki görüşmenin ardından uğurlarken yaptıkları ayaküstü sohbette, Erdoğan'a 'Siz de güçlendirici doz yaptırma zamanınız gelince bu dozu vaktinde ve Spuntik V aşısı ile yaptırın' dedi. Cumhurbaşkanı Erdoğan ise sohbet sırasında Putin'e antikor seviyesini sorması üzerine Putin, 'Hatırladığıma göre 15-16 seviyesinde' diyerek karşılık verdi. Antikor seviyesinin düşük olduğunu ifade eden Erdoğan, 'Benimki binin üzerinde' dedi. Putin'in aşı tavsiyesine ise Erdoğan, 'Daha önce aşılandım. Üçüncü doz aşımı Pfizer/BioNTech yaptırdım' diye karşılık verdi. Putin ise, 'Bir dahaki sefere artık' dedi.
IHA
Cumhurbaşkanı Erdoğan 'Kırım' deyince Sputnik Rum tarafına geçti
Gündem
Cumhurbaşkanı Erdoğan 'Kırım' deyince Sputnik Rum tarafına geçti
Rus haber ajansı Sputnik, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Birleşmiş Milletler (BM) konuşmasına yer verdiği haberde skandal ifadeler kullandı. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 'Kırım' açıklamasını 'ikiyüzlülük yorumlarına açık' olarak niteleyen Sputnik, Kıbrıs'taki zulme son vermek için yapılan operasyonu da 'işgal' olarak tanımladı.
Yeni Şafak
Rusya duyurdu: Türkiye Sputnik V aşısının üretimine birkaç ay içerisinde başlayacak
Dünya
Rusya duyurdu: Türkiye Sputnik V aşısının üretimine birkaç ay içerisinde başlayacak
Rusya Başbakan Yardımcısı Aleksandr Novak, Türkiye’nin birkaç ay içerisinde Rus Sputnik V koronavirüs aşısının üretimine başlamayı planladığını söyledi.
Diğer
Türkiye'de yayın yapan yabancı basın PKK'nın orman katliamlarını haber yapmıyor
Gündem
Türkiye'de yayın yapan yabancı basın PKK'nın orman katliamlarını haber yapmıyor
Türkiye, yurdun dört bir yanında çıkan orman yangınlarıyla boğuşuyor. 13 ilde 40'tan fazla noktada, aynı zaman diliminde çıkan yangınlara ilişkin terör örgütü PKK'nın sabotaj yaptığı ihtimali kuvvetleniyor. Ülkemizde yayın yapan uluslararası basın kuruluşları ise, söz konusu gelişmeleri dünya kamuoyuna bildirme konusunda sessiz kalıyor. Basın kuruluşlarının 'PKK sabotajını' görmezden gelişi sonrası Siyaset, Ekonomi ve Toplum Araştırmaları Vakfı'nın (SETA) 2019 yılında hazırladığı rapor bir kez daha gündeme geldi. Söz konusu rapora göre, 11 Temmuz-24 Ağustos 2019 tarihleri arasında gerçekleşen ve PKK tarafından üstlenilen 27 yangına ilişkin ülkemizde hizmet veren beş farklı basın kuruluşunun yaptığı haber sayısı yalnızca üçtü. Türkiye'yi derinden sarsan orman yangınlarına ilişkin bugün de benzer bir tutum sergileniyor.
Yeni Şafak
Cumhuriyet ve Sputnik'ten yeni algı çalışması: TCMB rezerv artışını 'gerileme' olarak duyurdular
Ekonomi
Cumhuriyet ve Sputnik'ten yeni algı çalışması: TCMB rezerv artışını 'gerileme' olarak duyurdular
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) toplam rezervleri 2 Temmuz itibarıyla 56 milyon dolar artışla 100 milyar 214 milyon dolara ulaştı. Cumhuriyet gazetesi ve Sputnik, söz konusu gelişmeyi karalama yarışına girdi. Cumhuriyet gazetesi, "Net rezervler geriledi" derken, Sputnik ise artışı görmezden gelerek, "Rezervler 100 milyar 214 milyon dolar oldu" başlığını attı.
Yeni Şafak
Yok DW’nin nalı!
Yok DW’nin nalı!
Bu, yabancı sermayeli haber portallarının hastasıyım öteden beri. Gerçi en favori portalım Independent isimli ve Suudi sermayeli “acayip özgür” olanı ama DW de hiç fena değil icabında. Önce şu Independent hakkında birkaç kelam edeyim, ardından asıl derdime geleceğim. Gece gündüz “Türkiye’de hiç özgürlük yok”, “otoriter rejim, totaliter yönetim” falan filan ayakları yapan bu güzide portala en çok bir ucu Dahlan’a dayanan karanlık sermayesi bütün unsurlarıyla ortaya konulduğunda güleceğim. Bu güze...

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunundaki amaçlar ile sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerezler kullanılmaktadır. Detaylı bilgi için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.