Yazarlar AİHMden sonra bu iş Kozmosa kadar gider

AİHM’den sonra bu iş Kozmos’a kadar gider!..

Hikmet Genç
Hikmet Genç Gazete Yazarı

Herifçioğlu büyük bir hayal kırıklığı yaşadı…
Bizzat kucak açtıkları ne kadar Türkiye düşmanı 'Hayırcı' varsa desteklediler… 'Evet' çıkarsa şöyle kaos çıkar, böyle askıya alırız' diyerek tehdit ettiler…
Ama olmadı, millet 'Evet' dedi… Olmayınca olmuyor işte!..
Kaos falan yok…
Ekonomi olumlu yönde hareketlendi…
Sokağa dökme planı çalışmıyor…
Hüsnü, Samsun'a çıkamadı!.. Baykal da, kurtuluş savaşını kazanmış gibi sevinemedi…
Dedik ya, herifçioğlunun yaşadığı travma büyük… Öyle ya, 15 Temmuz gibi alçak bir saldırıdan güçlenerek çıkan Türkiye 'Evet' diyerek hedefine doğru ilerlemeye devam ediyor…
Bu ülkenin 'fasıl açmak' gibi bir derdi yok… Diğer taraftan 'müzakereleri askıya alırız' tehdidini de ipleyen yok…
Dolayısıyla 'ellerinden geleni', daha doğrusu 'ellerinde kalanı' yapmaya çalışıyorlar…
Avrupa Konseyi Parlamenter Meclisi, Türkiye'yi siyasi denetime alma kararı aldı… (Raporu hazırlarken FETÖ ve PKK ile çalışmışlar…)
AKPM'nin aldığı kararın aslında hiçbir hukuki bağlayıcılığı yok… Demokrasiyi, insan haklarını falan denetleyeceklermiş… 2004'te olduğu gibi…
Biz, 'çok da umurumuzdaydı' dedik… Lakin bazı acayip ulusalcı Babıali kaşalotları AKPM'ye tavır koyacaklarına Türkiye'ye kızıyorlar…
Efendim başa dönmüşüz.., Eyvah eyvah, 14 yıl önceki halimize dönmüşüz…
E iyi ya zırtapoz.., Ulan sen 14 yıl boyunca tek bir gün, Erdoğan'ın tek bir icraatı için bile 'iyidir' demedin… Sürekli AK Parti'den önce şöyle iyiydik, böyle muhteşemdik deyip durdun… 14 yıl öncesine, yani başa dönmüşsek buna en çok senin sevinmen lazım gerzek!..
Velhasıl AKPM bizi siyasi denetime almış, CHP durur mu?..
YSK reddetti, Danıştay reddetti.., AYM; 'bana hiç bakma!..' dedi!..
N'apmak lazım?..
Hazır denetime de almışlar, hadi bakalım doğru AİHM'e…
İyi güzel de, beklenti ne?… “Bu referandum sayılmaz iptal ediyoruz..” mu diyecek AİHM?..
Tut ki böyle dediler… “Ha öyle mi, o zaman referandumu tekrarlayalım..” mı diyecek YSK?..
Ve tut ki, referandum tekrarlandı… Millet “AİHM kararıyla aydınlandık, o zaman hep beraber; “Hayır” mı diyecek millet?..
Yok canım olacak şey değil…
Bence Gürsel Tekin'in “uzay procesi” daha mantıklı!..
Ne demişti Tekin; “Demokratik haklarımızın tamamını kullanacağız. Uzaya kadar gitmek isteriz…"
Uzaya gidip, uzaylılara referandumu şikayet etmek, demokratik hakkı Kozmos'a kadar götürmek iyi fikir…
Bir an önce Mustafa Topaloğlu'yla irtibata geçin… O aracılık yapar…
Söyleyin “kozmik ışınlarla” falan referandumu uzaktan iptal etsinler…
Aman sakın ha, UFO falan göndermesinler…
15 Temmuz'da gördük.., Valla bu millet UFO mufo dinlemez dalar!..
Sonra ayıp olmasın uzaylılara?!..

Abone Ol Google News

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunundaki amaçlar ile sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerezler kullanılmaktadır. Detaylı bilgi için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.