EKONOMİ
  • Manşet
  • Gündem
  • Dünya
  • Spor
  • Ekonomi
  • Teknoloji
  • Hayat
  • Video Galeri
  • Foto Galeri
  • Yazarlar
  • Çizerler
  • Bilgi Kartları
  • İnfografik
  • Ramazan
  • Hava Durumu
  • Namaz Vakitleri
  • Seçim
  • 15 Temmuz Darbe Girişimi
  • Son Dakika
  • Kurumsal
  • İletişim
Anasayfa › Ekonomi › Türkiye'ye 3. nükleer enerji santrali geliyor
EKONOMİ

Türkiye'ye 3. nükleer enerji santrali geliyor

Toshiba'nın sahibi olduğu nükleer reaktör üreticisi Westinghouse, Türkiye'de bir nükleer santral inşası planlarında yakın zamanda ilerleme beklediklerini açıkladı.

Yeni Şafak 16 Eylül 2017, 09:39 Son Güncelleme: 16 Eylül 2017, 09:44
Westinghouse Türkiye'de nükleer santral anlaşması konusunda ilerleme bekliyor.
Abone Ol Google News
YORUM YAP

EKONOMİ
Akkuyu projesinde önemli gelişme

EKONOMİ
Teknoloji devi borsadan çıkabilir

EKONOMİ
Nükleer enerji santralleri istihdamı artırıyor
  • #Toshiba
  • #Nükleer
  • #Enerji
Abone Ol Google News
YORUM YAP
EKONOMİ
Dev ankette çarpıcı sonuç! Türkiye kararını verdi: Her 4 kişiden 3'ü bunu istiyor
EKONOMİ
Resmi Gazete'de yayımlandı: Türk devletleri arasında e-Ticarette yeni dönem
EKONOMİ
Hatay'da bahçede 15 liraya satılan şeftali pazarda 60 liradan alıcı buluyor
EKONOMİ
Petrol piyasasında Trump ve İran rüzgarı: 60 günlük muafiyet kararı fiyatları aşağı çekti
EKONOMİ
Küresel piyasalar karışık seyrediyor
Haberi Yeni Şafak’ta Görüntüle