Fenerbahçe Kulübü iştiraklerinden Fenerium, dijital oyun "Angry Birds"ün üreticisi Finlandiya merkezli Rovio firması ile lisans anlaşması imzaladı.
Ülker Sports Arena'da bu iş birliğiyle ilgili düzenlenen basın toplantısının ardından basketbolcular, salonun ortasına kurulan dev sapanla Angry Birds oyunu oynadı.Sarı-lacivertli oyuncuların hedef olarak ezeli rakipleri Galatasaray'ı simgeleyen 'aslan'ı vurmaya çalışması ise dikkat çekti.