Pota derbisi F.Bahçe'nin!

Ezeli rakibi G.Saray'ı, Powel, Taylor ve Nevriye'nin son çeyrekteki etkili oyunuyla 7 sayı farkla mağlup eden sarı-laciverti ekip, ligde namağlup liderliğini sürdürdü.

Pota derbisi F.Bahçe'nin!

Bayanlar Basketbol Ligi'ndeki derbi maçta F.Bahçe, ezeli rakibi G.Saray'ı deplasmanda 84-77 yenerek, namağlup unvanını sürdürdü. Taylor ve Powell'ın dış atışlarıyla Fenerbahçe, ilk periyodu 22-20 önde bitirdi. G.Saray, Douglas'ın skoren oyunuyla 14. dakika içinde maçta ilk kez öne geçti: 28-26. Hemen toparlanan Fenerbahçe, Birsen'in sayılarıyla devreyi 39-35 üstün bitirdi. İkinci devreye G.Saray daha etkili başladı. Douglas ve Nilay'ın dış atışlarıyla hakimiyeti eline alan G.Saray, son çeyreğe 7 sayı farkla önde girdi: 61-54. Skoru korumak isteyen rakibinin üstüne giden Fenerbahçe, Powell ve Toylar'ın dış atışlarıyla 36. dakikada rakibini yakaladı: 69-69. Nevriye'nin sayılarıyla da galibiyete ulaştı: 84-77.

SALON: Ahmet Cömert

Hakemler: Mehmet Kesartar, Ozan Çakar, Çetin Artan

Galatasaray: Nilay ** 9, Douglas *** 18, Young *** 16, Yasemin ** 6, Leuchanka ** 15, Tuğba * 8, Esra ** 5, Vacerova *

Fenerbahçe: Birsel ** 3, Taylor **** 25, Powell *** 15, Nevriye *** 15, Nevin *** 13, Sutton-brown ** 6, Esmeral *** 7, Ajawon *

1. Periyot: 20-22

Devre: 35-39

3. Periyot: 61-54

Başkanlar maçı yan yana izledi

Derbiyi iki kulübün başkanları Adnan Polat, Aziz Yıldırım ve çok sayıda yönetici protokol tribününde izledi. İki başkan maç öncesi protokol tribünü dışında samimi bir şekilde sohbet etti. Devre arasında VIP salonuna geçen Aziz Yıldırım'ı futbol takımının başarısız sonuçları nedeniyle bazı taraftarlar alkışlı protesto etti.