Tekirdağ susuz kaldı: Vatandaşlar gece yarısı sokaklara döküldü

00:4329/07/2025, Salı
G: 29/07/2025, Salı
IHA
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!

Tekirdağ’ın Süleymanpaşa ve Marmaraereğlisi ilçelerinde günlerdir yaşanan su kesintileri nedeniyle vatandaşlar, ellerinde su bidonlarıyla sokaklara dökülerek tepki gösterdi. Durumdan şikayetli olan bir mahalleli, "Öğlenden beri su yok. İçme suyunu buluruz belki ama temizlik için ne yapacağız? Küçük çocuğu olanlar ne yapsın? Belediye çalışmıyor, sıfır" ifadelerini kullandı.

#Tekirdağ
#su
#vatandaş