Kene avı devam ediyor: Gümüşhane'de 400 keklik doğaya bırakıldı

19:0525/07/2025, Cuma
G: 25/07/2025, Cuma
AA
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!

Gümüşhane'nin Kelkit ilçesinde doğayı koruma ve yaban hayatını desteklemek amacıyla 400 keklik doğaya salındı. Gümüşhane Valisi Aydın Baruş, yaptığı açıklamada, doğaya salınan kekliklerin zararlı böcek ve kene popülasyonunu azaltmada önemli rol oynayacağı söyledi.

#keklik
#kene
#Gümüşhane