Çekmeköyspor'a rekor ceza: 269 maç!

Engin Albayrak
00:0013/11/2013, Çarşamba
G: 13/11/2013, Çarşamba
Yeni Şafak
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!
Çekmeköyspor'a rekor ceza: 269 maç!
Çekmeköyspor'a rekor ceza: 269 maç!

TFF İstanbul İl Disiplin Kurulu Başkanlığı 1. Amatör küme takımlarından Çekmeköyspor U17 takımına rekor ceza verdi.

TFF İl Başkanı Yemen Ekşioğlu başkanlığında 7 Kasım'da alınan karara göre Çekmeköy U17 takımından 14 futbolcuya toplam 269 maç ceza verildi. Buna göre 1 futbolcuya 25 maç, 10 futbolcuya 22'şer, 1 futbolcuya 12, 2 futbolcuya da 6'şar maç olmak üzere toplam 269 maç ceza verildi. İstanbul U17 Ligi 36. Grup'ta geçen hafta sonu Alemdağ Stadı'nda oynanan ve önce seyircilerin sonra da kırmızı kart gören futbolcuların hakemleri darp etmesi nedeniyle yarıda kalan Çekmeköyspor-Selimiye U17 maçında 14 futbolcu toplamda 269 maç ceza aldı. TFF İstanbul İl Disiplin Kurulu Çekmeköyspor'dan Mehmet Emin Özdemir'e 25 maç, Ahmet Bildi, S.Emre Akan, İbrahim Küçük, Soner Yıldırım, Onur Belen, Mehmet Çoban, Fırat Öztürk, A.Kerim Ünal, Alperen Taşgın, Nejdet Ünal 22'şer maç, Yıldırım Efe Kahraman 12 maç, İbrahim Aksoy ve Hidayet Demir 6'şar maç ceza aldılar. Ayrıca bu maçta Selimiyespor'dan da Ahmet Karaosman 1 maç ceza verdi.

A Takım da ceza aldı

Bu gelişmeler üzerine Çekmeköyspor U17 takımını ligden çekerken kulüp başkanı Hüseyin Yüksek yaptığı açıklamada, 'Gencecik çocukların davranışları kabul edilebilir değil ama verilen cezalar çok ağır. Yaşanan üzücü olaydan dolayı futbol camiasından ve hakemlerimizden özür dileriz. Ancak U17 maçımızdan dolayı geçen hafta A takımımız kendi sahamızdaki maç için deplasmana gönderildi ancak o karşılaşmaya da hakemler çıkmadı. U17 takımımızı ligden çektik. Hakemler A takımı maçlarımıza çıksın istiyoruz. Şampiyonluğun en güçlü adaylarından biriyken U17 takımımızı ligden çektik. A takımımızda lider durumda bulunuyor' ifadelerini kullandı.