Arjantin IMF'ye gidiyor: 7,5 milyar dolar borç alacak

10:2821/08/2023, Pazartesi
Diğer
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!
Foto/arşiv
Foto/arşiv

Arjantin Ekonomi Bakanı Sergio Massa, Uluslararası Para Fonu ile görüşmelerde bulunmak üzere bugün ABD'ye gidiyor. IMF'in onayı halinde Arjantin, Ağustos ayı sonuna kadar 7,5 milyar dolarlık ödeme alacak.

Ekonomisi çok zor durumda olan Arjantin, Uluslararası Para Fonu'na başvurdu. Arjantin Ekonomi Bakanı Sergio Massa, IMF ile görüşmeleri yürütmek için ABD'ye gidiyor.


Arjantin Devlet Başkanlığı'na da aday olan Massa, ABD'de IMF yetkilileriyle görüşme yapacak.

IMF'in onayı halinde Arjantin, Ağustos ayı sonuna kadar 7,5 milyar dolarlık ödeme alacak.




#Arjantin
#Sergio Massa
#Uluslararası Para Fonu