Menü

EDİSYON   :

TRTRENENARARFRFRRURUURUR
25

Bildirimler

2024 SSK BAĞKUR kök maaş tablosu değişti! 2 tabloda emekli maaşları...

09:19, 12/02/2024, Pazartesi
Yeni Şafak

Memur maaşlarına yüzde 49,25 oranında bir zam yapılmasının yanı sıra, ek olarak yüzde 11,68'lik bir ek zam da emekli maaşlarına eklendi. Bu sayede Ocak-Haziran döneminde en düşük emekli maaşı 10 bin TL olarak belirlendi. SSK, Bağ-Kur ve memur emeklilerinin maaş farkları hesaplara aktarıldı ve Şubat ayında emekli maaşları zamlı olarak ödenecek, bu da maaş farkı gerektirmeyecek. Ayrıca, e-Devlet'e eklenen yeni uygulama ile birlikte emeklilerin işlemleri daha da kolaylaştırıldı. İşte emekli ve memur kök maaş tablosu...

Yorumlar

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...