maaşlarını zamlı alacak...
Memur ve emekliler 1 Temmuz'dan itibaren yüzde 4.1'le yüzde 6 arasında artan zamlı maaşlarını 15 günlük zam farkıyla birlikte 15 Temmuz'da alacak.
2005 yılı Bütçe Kanunu uyarınca memur maaş katsayısı ay başından itibaren 0.4010'dan 0.4160'a, taban aylık katsayısı 0.48600'den 0.52075''e, yan ödeme katsayısı ise 0.1260'dan 0.01320'ye yükseldi. Buna göre, 525.25 YTL olan en düşük memur maaşı 556.60 YTL'ye, genel müdür maaşı ise 2 bin 716.2 YTL'ye çıktı. Söz konusu artışlar 1 Temmuz'dan itibaren geçerli olurken, memurlar zamlı maaşlarını 15 günlük farklarıyla birlikte 15 Temmuz'da alacaklar. Memur maaşlarındaki artışa bağlı olarak memur emekilerinin maaşları da artırılacak. Söz konusu artışla birlikte en düşük memur emeklisinin aylığı 576.29 YTL olacak.
Kamu kurum ve kuruluşlarının açık kadrolarına ilk defa atanacak adayların, 5 Temmuz'da başlayan tercih formu doldurma süresi, 15 Temmuz Cuma günü mesai saati bitiminde sona eriyor. ÖSYM, boş kadrolara, adaylardan alınacak tercihler doğrultusunda yerleştirme yapacak.
----------------- imza------------------
----------------- imza------------------
Bu yorumu Spam olarak bildirdiniz. Talebiniz değerlendiriliyor.