Menü

EDİSYON   :

TRTRENENARARFRFRRURUURUR
40

Bildirimler

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı yetkilileri, memurlar ile hükümet arasındaki toplu sözleşme görüşmelerinin tamamlanmasının ardından memurların yeni maaşlarını hesapladı. Buna göre, bin 408 lira olan aile yardımı hariç en düşük memur maaşı, bu yılın Ocak ayı itibarıyla 55 lira artarak, bin 463 liraya yükseldi. En düşük devlet memuru maaşı ikinci altı ay için öngörülen yüzde 4'lük zam ile 1 Temmuz tarihinden itibaren bin 520 liraya yükselecek. Böylece aile yardımı hariç en düşük devlet memuru maaşında yıllık maaş artış tutarı 112 lira olacak. Ortalama memur maaşı ise bin 874 liraya çıkacak. Maliye Bakanı Şimşek, memur maaş zamlarının imkanların çok ötesine taştığını belirterek, tedbire bakacaklarını kaydetti. Türkiye bütçesinin neredeyse yüzde 30'unu memurlara gittiğini söyleyen Şimşek, "2002-2011 arasında enflasyon farkını da katarsanız artış oranı yüzde 240'lar civarına ulaştı" açıklamasında bulundu.

Yorumlar

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...