Devlet memurlarının fazla mesai ücretleri yeni yılda 10 kuruş artarak, 1 lira 25 kuruşa çıkacak. 1 Ocak'tan itibaren kamu görevlilerinin yurt içi gündelikleri yüzde 4,5 ile yüzde 6 arasında, Milli Eğitim Bakanlığının pansiyon ücretleri ise yüzde 7,9 oranında zamlanacak. 2011 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu Tasarısına göre, memurların saat başı fazla çalışma ücreti, yeni yılda yüzde 8,7 oranında artacak. Halen 1 lira 15 kuruş olan fazla mesai ücreti, 1 Ocak 2011'den itibaren 1 lira 25 kuruş olarak ödenecek. Bakanlıkların özel kalem müdürlüklerinde çalışan personele ve makam şoförlerine ayda 90 saati, genel müdürlüklerin merkez teşkilatlarında görevli şoförlere de yeni yılda ayda 60 saati aşmamak üzere 1,25 lira yerine, 1,33 lira fazla mesai ücreti verilecek. Harcırah Kanunu uyarınca verilecek gündelik ve tazminat tutarları da 1 Ocak 2011 tarihinden itibaren yüzde 4,5 ile yüzde 6 arasında zamlanacak.Buna göre yeni yılda TBMM Başkanı ve Başbakana 43 lira yerine 45,5 lira yurt içi gündeliği ödenecek.
Bu yorumu Spam olarak bildirdiniz. Talebiniz değerlendiriliyor.