Menü

EDİSYON   :

TRTRENENARARFRFRRURUURUR
41

Bildirimler

---------------------------------- manset -------------------------------------------
---------------------- manset ---------------------

Kamuda özürlüler için yüzde 4, eski hükümlüler için yüzde 2 kontenjan uygulanacak. Özel sektör işyerlerinde özürlüler için yüzde 3, eski hükümlüler için yüzde 1, terör mağdurları için yüzde 1 olarak belirlendi

Bakanlar Kurulu, 50 veya daha fazla işçi çalışan işyerlerinde zorunlu olarak istihdam edilecek özürlü, eski hükümlü ve terör mağduru oranlarını belirledi. İşverenler, işyerlerinde 50 veya daha fazla işçi çalıştırmaları durumunda yüzde 6 oranında özürlü, eski hükümlü ve terör mağduruna iş verecekler. Özürlü, eski hükümlü ve terör mağduru çalıştıracak özel sektör işyerlerinde bu oranlar, özürlüler için yüzde 3, eski hükümlüler için yüzde 1 ve terör mağdurları için yüzde 1 olarak belirlendi. Toplam yüzde 6'lık orandan kalan yüzde 1'lik oran ise işverenlerin tercihine göre özürlü veya eski hükümlü çalıştırma yönünde kullanılabilecek. Özel sektör işyerlerinde, işverenlerin, kalan yüzde 1'lik oranın kullanımı ile ilgili tercihlerini bugün (dün) itibarıyla 15 gün içinde Türkiye İş Kurumu'na, ya da şube müdürlüklerine bildirmeleri gerekiyor. Karar, 1 Ocak 2004 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere yürürlüğe girdi.

----------------- imza------------------

----------------- imza------------------



/images1/bos.gif
Yorumlar

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...