Menü

EDİSYON   :

TRTRENENARARFRFRRURUURUR
43

Bildirimler

Asgari Ücret Tespit Komisyonunun kararında, komisyonun 1 Aralık'ta başladığı çalışmaları 29 Aralık'a kadar sürdürdüğü ve dört toplantı sonucunda karara vardığı belirtildi. 

Kararda, asgari ücretin, 16 yaşını doldurmuş işçiler için 1 Aralık-30 Haziran arasında günlük 29 lira 55 kuruş, 1 Temmuz-31 Aralık arasında ise 31 lira 35 kuruş olarak tespit edildiğine yer verildi. 16 yaşını doldurmamış işçilerin bir günlük normal çalışma karşılığı asgari ücretleri ise 1 Aralık-30 Haziran arasında 25 lira 35 kuruş, 1 Temmuz-31 Aralık arasında ise 26 lira 85 kuruş olacak. 

Asgari Ücret Yönetmeliği gereğince asgari ücret, Resmi Gazete'de yayımlandığı tarihi izleyen ayın ilk gününden itibaren yürürlüğe giriyor. 

Yorumlar

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...