"Kıbrıs'ı en üst düzeyde görüşelim"

Yeni Şafak
01:0010/03/2004, Çarşamba
G: 9/06/2017, Cuma
Yeni Şafak
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!
Arşiv
Arşiv

---------------------------------- manset -------------------------------------------
---------------------- manset ---------------------

----------------------- spot ------------------------- ----------------------- spot -------------------------

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Yunanistan'daki seçimleri kazanan Yeni Demokrasi Partisi Genel Başkanı Kostas Karamanlis'i arayarak tebrik etti. Erdoğan, Kıbrıs konusunda garantör devlet olarak, Türkiye ve Yunanistan'ın görüşmelere katılacağı dönemde, "en üst düzeyde katılım" yapılması teklifinde bulundu. Erdoğan, Kıbrıs konusunda Türkiye ve Yunanistan'ın çözüm için birlikte haraket etmesi gerektiğini, bunun dünyaya iyi bir mesaj olacağını iletti. Son dönemde Türkiye ile Yunanistan arasındaki ilişkilerde çok önemli gelişmeler olduğunu belirten Erdoğan'ın, "Sizin döneminizde de bu ilişkilerin ve dostluğun artacağına inanıyorum" dediği öğrenildi. Karamanlis'in ise, Eroğan'ın bu teklifine "Yunanistan'da güçlü bir hükümet kuruldu. Bu hükümet, iki ülke arasındaki ilişkilerin geliştirilmesi için çok önemli bir görev yapacaktır. 40 yıldır süren Kıbrıs sorunu için gayret sarf edeceğiz" şeklinde cevap verdiği belirtildi.

  • ERHAN SEVEN, ANKARA


    ----------------- imza------------------

    ----------------- imza------------------



  • #Arşiv
    #Yeni Şafak Arşiv