Menü

EDİSYON   :

TRTRENENARARFRFRRURUURUR
41

Bildirimler

2020 AGİ kaç lira oldu? AGİ zamları belli oldu

17:41, 26/12/2019, PerşembeG: Güncelleme: 20:43, 26/12/2019, Perşembe
Diğer
Gündem

2020 yılı asgari ücreti açıklandı. Yüzde 15 zam yapılan asgari ücret 2 bin 324 lira oldu. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Selçuk, evli ve üç çocuklu bir işçi için asgari ücretin 2 bin 479 lira 21 kuruş olduğunu duyurdu. Bunun yanında çalışanlar, asgari ücretle birlikte maaşlara ne kadar Asgari Geçim indirimi yansıyacağını merak ediyor. İşte 2020 AGİ zamları...

2020 yılı için asgari ücret net 15,03 artışla 2 bin 324 TL olarak açıklandı.

  • Bekar çalışan:
    220,73 TL olacak.
  • Evli ve eşi çalışmayan:
    264, 87
  • Evli ve eşi çalışmayan 1 çocuklu:
    297, 98
  • Evli ve eşi çalışmayan 2 çocuklu:
    331, 09
  • Evli ve eşi çalışmayan 3 çocuklu:
    375, 23
  • Evli ve eşi çalışan:
    220,68
  • Evli ve eşi çalışan 1 çocuklu:
    253,79
  • Evli ve eşi çalışan 2 çocuklu:
    286,89
  • Evli ve eşi çalışan 3 çocuklu:
    331,26
  • Evli ve eşi çalışan 4 çocuklu:
    353,09
  • Evli ve eşi çalışan 5 çocuklu:
    375,17

https://image.piri.net/resim/imagecrop/2019/12/26/08/42/resized_4063e-9332ef49emuvkbtwoaipcsc.jpg
Başlıklar :AGİAsgari ücret
Yorumlar

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...