Menü

EDİSYON   :

TRTRENENARARFRFRRURUURUR
42

Bildirimler

Asgari ücrete yapılan 42 liralık zam eski adıyla vergi iadesi olan asgari geçim indiriminde de artış sağladı. Brüt asgari ücretin 886,50 liraya yükselmesinin ardından çalışanların aldığı asgari geçim indirimi 1 Ocak'tan itibaren yeniden hesaplanacak. Buna göre bu yılın Ocak ayında 54,68 lira alan çalışan ve bekar bir vatandaş 66,48 lira asgari geçim indirimi alacak.

SORUNSUZ UYGULAMA

Fiş toplamının sona ermesinin ardından uygulamaya konan asgari geçim indirimi, 3 yıldır sorunsuz uygulanıyor. Asgari geçim indiriminin asgari ücrete endeksli olarak hesaplanması asgari ücretteki artışın çalışanın maaşına yansımasını sağlıyor. Aylık maaşlara eklenen asgari geçim indirimi asgari ücrete endeksli olarak her 6 ayda bir yeniden hesaplanıyor. Asgari geçim indirimi miktarı kişinin eşinin çalışıp çalışmadığı ve çocuk sayısına göre farklılık gösteriyor. Halen bekar bir çalışan için asgari geçim indirimi 2011 Ocak ayında 54,68 TL iken bu rakam yeni yıldan itibaren 66, 48 liraya yükseldi. Evli eşi çalışmayan ve 4 çocuklu bir çalışan için ise geçen yılın Ocak ayında 92,95 TL olarak ödenen miktar 112,96'ya çıktı.






Yorumlar

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...