Menü

EDİSYON   :

TRTRENENARARFRFRRURUURUR
43

Bildirimler

Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, emekli, malullük, vazife malullüğü, dul veya yetim aylığı alanların 1 Ocak 2009 tarihinden geçerli katsayı artışlarına ilişkin fark hesaplamaları tamamlandı. Bu tarihten geçerli olmak üzere aylık katsayısı 0,053505, taban aylık katsayısı da 0,70840 olarak belirlendi. Bu çerçevede, emekli, malullük, vazife malullüğü, dul veya yetim aylığı alan 1 milyon 802 bin 877 kişinin 1 Ocak 2009 tarihinden geçerli olmak üzere aylıklarında oluşan yüzde 4 oranındaki fark tutarları 1 Şubat 2009 tarihinden itibaren aylık aldıkları banka ve PTT şubelerine gönderilecek. Aylıklarını Ziraat Bankası dışındaki bankalar ile PTT işyerleri ve PTT aracılığında konutunda ödenen hak sahiplerine aylık farkları ise 2 Şubat tarihinden itibaren ödenecek.

Yorumlar

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...