Menü

EDİSYON   :

TRTRENENARARFRFRRURUURUR
41

Bildirimler

Hükümet ile memur sendikaları arasında 15 Ağustostan bu yana sürdürülen 7. Dönem Toplu Görüşmeler'de anlaşma sağlandı. Anlaşmaya göre, memur maaşlarına gelecek yılın birinci 6 ayında yüzde 4, ikinci 6 ayında yüzde 4,5 zam yapılacak. Bu oranlar yan ödemelerin kat sayısına yansıyacak. Daha önce, sendika aidatı olarak, sendika üyesi memurlara verilen 5 YTL, “Toplu Görüşme Primi” de 10 YTL'ye çıkarılacak. Artış oranlarının enflasyonun altında kalması halinde memurlara enflasyon farkı ödenecek. Memurlarla varılan anlaşmayı açıklayan Devlet Bakanı Murat Başesgioğlu, öngörülen artışın enflasyonun gerisinde kalması durumunda farkının da memurlara verileceğini söyledi. Varılan anlaşma sonucunda kamu çalışanlarının maaşlarına 2009 yılında yıllık kümülatif yüzde 8,7 oranında artış yapılacağını belirten Başesgioğlu, “Hükümet olarak bütçe dengelerini korumakla sorumluyuz. İmkanlarımız elverdiği sürece memurlarımızın durumlarını düzeltme yoluna gideceğiz. Oranlar enflasyonun gerisinde kalırsa geçmişte olduğu gibi farkı kamu çalışanlarımıza vereceğiz. Ortalama memur ücreti 1414 YTL olacak” dedi.

Yorumlar

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...