Menü

EDİSYON   :

TRTRENENARARFRFRRURUURUR
43

Bildirimler

İşte yeni asgari ücret
15:57, 30/12/2014, SalıG: Güncelleme: 11:26, 29/03/2017, Çarşamba

İşte yeni asgari ücret

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik; "Bekar bir işçi için aylık brüt asgari ücret; 2015 ilk yarısı için 1202 TL'ye 2015 ikinci altı ayı için 1274 TL'ye yükseltilmiş bulunmaktadır. Aylık net asgari ücret bekar bir işçi için ilk altı aylık dönemde 949 TL'ye ikinci altı ay için ise 1000 tl olarak belirlenmiş bulunmaktadır. Böyle asgari ücretin yılın ilk altı ayı için yüzde 6, ikinci 6 ay için ise yüzde 6 oranında arttırılmıştır. Asgari ücrette 2015 yılındaki ortalama artış yüzde 12,30 olarak yapılmış bulunmaktadır" açıklamasında bulundu.

Yorumlar

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...