Pastacı ve lokantacılarla az tuz, az şeker protokolü

Yeni Şafak
11:4628/02/2019, Perşembe
G: 28/02/2019, Perşembe
AA
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca açıklamada bulundu.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca açıklamada bulundu.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca "Lokantacı ve pastacılarla imzalayacağımız protokolle her yıl besinlerdeki tuz kullanımı yüzde 4, şeker kullanımı ise yüzde 5 azaltılacak" dedi.

Bakan Koca "Lokantacı ve pastacılarla imzalayacağımız protokolle her yıl besinlerdeki tuz kullanımı yüzde 4, şeker kullanımı ise yüzde 5 azaltılacak" dedi.

Koca "Zincir restoranların da tuz ve şeker azaltma konusunda katkılarını bekliyoruz" açıklamasında bulundu.


#Tuz
#Şeker
#Lokanta
#Pasta