---------------------------------- manset -------------------------------------------
Yeni asgari ücret
Resmi Gazete'de yayınlandı
---------------------- manset ---------------------
Resmi Gazete'de yayınlandı
Yılın ikinci yarısında geçerli olacak yeni asgari ücret rakamları Resmi Gazete'de yayımlandı. Buna göre, 1 Temmuz 2004'ten itibaren 16 yaşından büyükler için brüt 444 milyon 150 bin, net 318 milyon 233 bin 475 lira, 16 yaşından küçükler için ise brüt 378 milyon, net 270 milyon 837 bin lira oldu. Kapıcılar için asgari ücret ise brüt 444 milyon 150 bin, net 374 milyon 862 bin 600 lira oldu. 16 yaşını doldurmuş işçiler için belirlenen brüt rakamdan 62 milyon 181 bin lira SSK pirimi, 4 milyon 441 bin 500 lira işsizlik sigortası fonu, 56 milyon 629 bin 125 lira gelir vergisi, 2 milyon 664 bin 900 lira damga vergisi olmak üzere toplam 125 milyon 916 bin 525 lira kesinti yapılacak.
----------------- imza------------------
----------------- imza------------------
Yorumlar
Sırala:
Canlı

Bu yorumu Spam olarak bildirdiniz. Talebiniz değerlendiriliyor.