Menü

EDİSYON   :

TRTRENENARARFRFRRURUURUR
39

Bildirimler

----------------------- Haberler başlangıç---------------------------

Hükümet, asgari ücrete yıl başında tüm yıl için yüzde 5 oranında zam yapmayı hedefliyor. Buna göre asgari ücretin brütü 488.70 YTL’den 513.44 YTL’ye, neti ise 350.15 YTL’den 367.66 YTL’ye çıkacak. 17,5 YTL’ye denk gelen yüzde 5’lik zammın kabul edilemez olduğunu ifade işçi temsilcileri yeni ücretin düzelen ekonomik ortama paralel olarak belirlenmesini istiyor. Yapılacak yüzde 5’lik zammın ardından brüt asgari ücret 24.44 YTL artarak 513.14 YTL’ye çıkacak. Brüt asgari ücretten 71.84 YTL SSK ve 5.13 YTL işsizlik sigortası primi, 65.42 YTL gelir ve 3.08 YTL de damga vergisi kesilecek.----------------------- Haberler son--------------------------


 
 

Yorumlar

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...