Menü

EDİSYON   :

TRTRENENARARFRFRRURUURUR
42

Bildirimler

---------------------------------- manset -------------------------------------------
---------------------- manset ---------------------

Hükümetin, daha önce SSK ve Bağ-Kur emeklilerine 2005 yılında altı aylık dönemler itibariyle "yüzde 6 artı 6" olarak açıkladığı zam oranı, değiştirilerek yüzde 6-8 arasında kademelendirildi. SSK ve Bağ-Kur emekli aylıklarına gelecek yıl için yapılan zam oranını düzenleyen tasarı TBMM Çalışma ve Sosyal İşler Komisyonu'nda hükümetin isteği doğrultusunda değiştirildi.

Buna göre, 200 milyon liranın altında aylık alan SSK ve Bağ-Kur emeklisinin aylığına ocak ayında yüzde 8, temmuz ayında yüzde 8, 201 milyonla mevcut asgari ücret tutarı olan 318 milyon lira arasında aylık alanlara, anılan aylarda yüzde 7'şer, 318 milyon liranın üzerinde aylık alanlara da yüzde 6 artı yüzde 6 oranında zam yapılacak. Böylece, 200 milyon liranın altında aylık alan emekliye yıllık kümülatif bazda yüzde 16,6, 201-318 milyon lira arasında aylık alanlara yüzde 14,5, 318 milyonun üzerinde aylık alanlara da yüzde 12,4 oranında zam yapılmış olacak. Tasarıyla ayrıca Bağ-Kur prim artış oranları da yüzde 10 olarak belirlendi.

Ödemeler bayrama yetişecek
Komisyonda bir konuşma yapan Çalışma Bakanı Murat Başesgioğlu, emekli aylıklarını bayramdan önce ödeme çabasında olduklarını, bu yüzden tasarıyı yılbaşından önce Genel Kurul'dan geçirmek istediklerini bildirdi.

----------------- imza------------------

----------------- imza------------------



http://www.yenisafak.com/images1/bos.gif
Yorumlar

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...