
Cevapsız arama şeklinde yapılan 'Alo' tuzağına düşerseniz görüşmeni dakikası faturaya 50 dolar olarak yansıyor. MHP Adana Milletvekili Yılmaz Tankut, cep ya da sabit telefonlara +393 ile başlayan numaralardan cevapsız arama şeklinde yapılan “Alo” tuzağını soru önergesiyle gündeme taşıdı. +393 ile başlayan numaralardan yapılan cevapsız çağrıyı gören vatandaşların geri aradığında karşılarına çeşitli dillerde bant kaydının çıktığını belirten Tankut, bu şekilde yapılan görüşmelerin dakikasının 50 dolar civarında bir rakam olarak faturalara yansıdığını söyledi. Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım ise bu konuda bir şikayet başvurusu yapılmadığını ancak GSM işletmecilerinden tüketicilerin de uyarılmasının istendiğini bildirdi. Yıldırım, “Ancak +393'le başlayan numaralara aramaların durdurulması, İtalya'yla görüşmelerin engellenmesi sonucunu doğurur” dedi.






