Kütahya'da mobilya atıklarının bulunduğu depoda çıkan yangına müdahale ediliyor

15:4725/01/2026, Pazar
AA
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!
Ekipler bölgede.
Ekipler bölgede.

Kütahya'da mobilya atıklarının bulunduğu depoda çıkan yangın, söndürülmeye çalışılıyor.

Kütahya'da Bölücek Mahallesi Şair Şeyhi Caddesi'nde mobilya atıklarının yer aldığı bir depoda henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine bölgeye çok sayıda itfaiye ve polis ekibi sevk edildi.

Polis ekiplerinin çevrede güvenlik önlemi aldığı olay yerinde itfaiye ekipleri, yangını söndürmek için çalışmalarını sürdürüyor.



#Kütahya
#mobilya
#yangın