Çorlu'da belediye otobüsü alev aldı

17:2813/06/2025, Cuma
DHA
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!

Tekirdağ'ın Çorlu ilçesinde seyir halindeyken motor kısmı alev alan belediye otobüsünde yolcular son anda tahliye edildi. Olay, Çorlu-İstanbul kara yolu üzerindeki yüksekokul mevkisinde meydana geldi. Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi’ne ait 59 DM 914 plakalı otobüsün motor bölümünden dumanlar yükselince, sürücü Servet S. aracı hemen yol kenarına çekip kapıları açarak yolcuları güvenli şekilde dışarı çıkardı. Yangın büyümeden, o sırada bölgede çiçek sulayan Çorlu Belediyesi’ne ait Park ve Bahçeler Müdürlüğü aracıyla müdahale edildi. Kısa süre sonra gelen itfaiye ekipleri ise soğutma çalışması yaptı. Olayda yaralanan olmazken, otobüste maddi hasar oluştu. Yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

#Tekirdağ
#Çorlu
#Otobüs
#yangın