Elazığ Emniyet Müdürlüğü FETÖ okuluna taşındı

11:391/09/2016, Perşembe
G: 29/03/2017, Çarşamba
IHA
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!

Elazığ'da, terör örgütü PKK tarafından bomba yüklü araçla düzenlenen intihar saldırısında büyük hasar gören Emniyet Müdürlüğü, el konulan Fetullahçı Terör Örgütü'ne (FETÖ) ait özel bir okula taşındı. Elazığ Emniyet Müdürlüğü'ne PKK'lı teröristler tarafından 18 Ağustos'ta bomba yüklü araçla saldırı düzenlemiş, saldırıda 3 polis şehit olmuş, 217 kişi yaralanmıştı. Saldırıda, emniyet binasında da büyük hasar oluşmuştu. Bunun üzerine binanın, 15 Temmuz darbe girişiminin ardından başlatılan soruşturma çerçevesinde el konulan FETÖ'ye ait Güzide Hanım İlkokulu binasına taşınmasına karar verilmiş ve taşıma çalışmaları başlatılmıştı. Çalışmalar tamamlanırken, Emniyet Müdürlüğü yeni binasında hizmet vermeye başladı.

#Elazığ
#FETÖ
#PKK