Kocaeli'de pes dedirten görüntüler: Asansör girişini kapatıp çekirdek çitleyen gençler kamerada

10:3827/06/2026, Cumartesi
IHA
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!

Kocaeli'de kamuya açık ortak kullanım alanlarında yaşanan sorumsuzluklara bir yenisi daha eklendi. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından vatandaşların kent içi ulaşımını kolaylaştırmak, güvenli ve konforlu bir geçiş sağlamak amacıyla hizmete sunulan asansörler, zaman zaman kendini bilmez kişilerin hedefi oluyor. Bu durumun son örneği Gebze Hünkar Üst Geçidi’nde meydana geldi. Akşam saatlerinde üst geçitteki asansörün önüne mesken tutan bir grup gencin hem geçişleri engellediği hem de çevreyi kirlettiği anlar güvenlik kameraları tarafından anbean kaydedildi. Gençlerin bu sorumsuz davranışı izleyenlerin büyük tepkisini çekti.

Güvenlik kameralarına yansıyan görüntülerde, 4 kişilik bir genç grubunun üst geçitte bulunan asansörün tam giriş noktasını kapatarak oturduğu görüldü. Vatandaşların asansöre erişimini adeta imkansız hale getiren şahıslar, bununla da yetinmeyerek ellerindeki çekirdeklerin kabuklarını fütursuzca yere fırlattı. Çevreyi çöplüğe çeviren, asansörü kullanmak isteyenlerin hakkını gasbeden ve kamusal alanı kirleten gençlerin rahat tavırları pes dedirtti. O esnada asansörü kullanmak için bölgeye gelen vatandaşlar, geçişin zorlaştırılması ve hijyenden uzak manzara karşısında büyük şaşkınlık yaşadı.

#Kocaeli
#Gebze
#Gebze Hünkar Üst Geçidi