Menü

EDİSYON   :

TRTRENENARARFRFRRURUURUR
40

Bildirimler

Milyonlarca çalışan heyecanla bekliyor: Asgari ücrette öne çıkan iki zam oranı

08:21, 30/06/2022, PerşembeG: Güncelleme: 09:30, 30/06/2022, Perşembe
Diğer
Brüt asgari ücrete yüzde 20 oranında zam yapıldığında asgari ücret brüt 6004.80 lira, net 5104.08 liraya çıkacak. Yüzde 25 artışla asgari ücret brüt 6.255 lira, net 5316.75 lira, yüzde 30 artışla brüt 6505.40 lira, net 5742.09 lira, yüzde 35 artışla da brüt 6755.40 lira, net 5742.09 liraya yükselecek.

Asgari ücrette ara zam için işçi-işveren bir araya gelirken, yaklaşık 7 milyon çalışan ise merakla yapılacak zam oranını bekliyor. Ara zam kararının bugün sonuçlanacağı görüşmelere ilişkin iki farklı oran ön plana çıkıyor. İşte asgari ücret zammına ilişkin son detaylar ve masaya gelmesi muhtemel zam oranları..

Yorumlar

Sitemizde paylaştığınız yorumlar, diğer kullanıcılar için değerli bir kaynaktır. Lütfen farklı görüşlere ve diğer kullanıcılara saygılı olun. Kaba, saldırgan, aşağılayıcı veya ayrımcı ifadeler kullanmaktan kaçının.

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...

10 saniye sonra yönlendirileceksiniz...