Cumhurbaşkanı Erdoğan Kovid-19 aşısının ilk dozunu yaptırdı

19:1614/01/2021, Perşembe
G: 14/01/2021, Perşembe
Tvnet
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ankara Şehir Hastanesi'ne gelerek koronavirüs aşısı yaptırdı. Aşıyla ilgili olumsuz kampanyalara fırsat verilmemesi gerektiğini belirten Erdoğan, 'Aklıselim sahibi milletim bunlara fırsat vermeyecek, bilimin ışığında aşıyla en güzel cevabı verecektir' dedi.

#cumhurbaşkanı erdoğan
#koronavirüs
#aşı
#ankara