İstanbul, manda yetiştiricilerini ağırladı

18:3423/09/2019, Pazartesi
G: 23/09/2019, Pazartesi
Yeni Şafak
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!

Dünya Manda Yetiştiriciler Birliği'nin 2019 yılı toplantısı İstanbul'da yapıldı. Çoğu yabancı olmak üzere üreticiler, uzmanlar ve akademisyenlerden oluşan yaklaşık 120 katılımcı çeşitli incelemelerde bulundu. Saray Mandıra Tesisleri'nde gerçekleşen etkinlikte manda sütünün önemi ve pazarının geliştirilmesi vurgulandı.

#Dünya Manda Yetiştiriciler Birliği
#Manda
#Saray Mandıra Tesisleri