Koronavirüs hastası hamile kadın tedavinin ardından bebeğine kavuştu

10:385/09/2020, Cumartesi
G: 5/09/2020, Cumartesi
IHA
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!

Giresun'da Koronavirüs hastası olan hamile Elif Özdemir, doğumun ardından durumu ağırlaşarak yoğun bakıma alındı. 10 günlük tedavi sürecinin ardından servise çıkarılan Özdemir, Hiranur adını verdikleri bebeğine kavuştu.

#Koronavirüs
#Giresun
#Hasta
#Bebek