Sarıyer''de Sahil Güvenlik Komutanlığı''nda yangın

15:184/09/2013, Çarşamba
G: 29/03/2017, Çarşamba
Yeni Şafak
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!

Sarıyer Çayırbaşı''ndaki Sahil Güvenlik Marmara ve Boğazlar Bölge komutanlığında saat 13.45''te yangın çıktı. Komutanlığın içinde bulunan ve malzeme deposu olarak kullanıldığı belirtilen bina alev alev yandı. İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu Sarıyer''de meydana gelen yangınla ilgili twitter''dan açıklama yaptı. Vali Mutlu, yangının kontrol altına alındığını söyledi.