
Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk, İstanbul Karaköy’de sokakta yürürken saldırıya uğrayan genç kızı telefonla arayarak geçmiş olsun dileklerini iletti. Bakan Selçuk, bakanlığın açılan davaya müdahil olacağını ve süreci yakından takip edeceğini de mağdur kıza söylediği öğrenildi.
İstanbul Karaköy'de sokakta yürürken, Semahat Y. isimli bir kadının fiziki ve sözlü saldırısına uğrayan genç kızı telefonla arayan Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk geçmiş olsun dileklerini iletti. Bakan Selçuk'un mağdur kız ile yaptığı görüşmede, ayrımcı zihniyetin ve çağ dışı nefret tutumunun hiçbir zaman emeline ulaşamayacağını belirttiği öğrenildi. Selçuk'un açılacak davaya Bakanlık olarak müdahil olunacağını ve sürecin sonuna kadar takipçisi olacaklarını da ifade ettiği kaydedildi.








