Holosko'yu sattı, yeni takım kurdu

00:008/02/2008, Cuma
G: 8/02/2008, Cuma
Yeni Şafak
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!
Holosko'yu sattı, yeni takım kurdu
Holosko'yu sattı, yeni takım kurdu

Kadrosuna 8 futbolcu katan Vestel Manisaspor, Süper Lig ara transfer döneminin en hareketlisi oldu.

Profesyonel futbol liglerinde önceki gün sona eren ara transfer döneminde Süper Lig ekipleri kadrolarını takviye etmek için büyük uğraş verdi. 4 büyükler arasında en hareketli takım 2 oyuncuyu kadrosuna katıp, 6 isimle yollarını ayıren Beşiktaş olurken, Vestel Manisaspor 8 futbolcuyla anlaştı. Holosko'yu 5 milyon euroya Beşiktaş'a satan siyah-beyazlılar, karşılığında iki oyuncu aldı; bonservis parasıyla da yeni bir takım kurdu. F.Bahçe, Şilili Maldonado'yu renklerine bağlarken, takımdan da sadece askerlik sorunları nedeniyle Tümer ayrıldı. G.Saray'da ise Barusso ve Emre Güngör takıma katılırken, Özgürcün gönderildi. Trabzonspor'da Ceyhun, Yusuf, Risp, Jun, Ufuk, Ufukhan ve Celaleddin ayrılırken, Onur Kıvrak ve Sayed Moawad kadroya dahil edildi. Şampiyonluğun güçlü adaylarından Sivasspor'da ise 7 futbolcu alındı, 6 oyuncuyla yollar ayrıldı.