Kahramanmaraş Valisi Ömer Faruk Coşkun'un koronavirüs testi pozitif çıktı

17:371/11/2020, Pazar
G: 1/11/2020, Pazar
AA
Yeni Şafak Haberlerini Daha Sık Gör: Tıkla ve Google'da Favorilere Ekle!
Vali Ömer Faruk ​Coşkun
Vali Ömer Faruk ​Coşkun

Kahramanmaraş Valisi Ömer Faruk Coşkun'un yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı. Coşkun, evde sürdürülen tedavisinin doktorların tavsiyesi üzerine hastanede devam ettiğini belirtti.

Kahramanmaraş Valisi Ömer Faruk Coşkun, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, görülen belirtiler üzerine yapılan Kovid-19 test sonucunun pozitif çıktığını belirtti.


Evde sürdürülen tedavisinin doktorların tavsiyesi üzerine hastanede devam ettiğini ifade eden Coşkun, "Hamdolsun sağlık durumum iyiye gitmekle birlikte tedavime bir süre daha hastanede devam edilecektir. Rabb'imden tüm hastalarımız için şifa diliyorum. Salgınla mücadelede gecesini gündüzüne katarak fedakarca çalışan sağlık çalışanlarımıza ve diğer kamu görevlilerimize şükranlarımı sunuyor, kolaylıklar diliyorum" değerlendirmesinde bulundu.

#Kahramanmaraş
#Kovid-19
#Ömer Faruk Coçkun